Choď na obsah Choď na menu
 


Servisná prehliadka kotla

Prečo vykonávať pravidelné servisné prehliadky kotla?

 

Pravidelným  servisom plynového spotrebiča, ktorý by sa mal vykonávať jeden krát ročne, sa predchádza zbytočným poruchám zariadenia, zvýšenej spotrebe paliva a  prípadnej nebezpečnosti zariadenia z dôvodu úniku plynu a emisií.

  

Servisná prehliadka  zahŕňa: 

  • zhodnotenie stavu kotla a jeho funkčnosť pred servisom
  • vyčistenie priestoru kotla (vysávačom, štetcom alebo tlakovým vzduchom)
  • vyčistenie sitka na spiatočke, vypustenie vykurovacej vody ak si to vyžaduje situácia, kontrola tlaku v expanznej nádobe
  • demontáž a vyčistenie horáka,
  • vyčistenie primárneho výmenníka podľa druhu a výrobcu
  • u kondenzačných  kotlov výmenník vyčistený podľa predpisov výrobcu
  • očistenie elektród horáku a zhodnotenie ich stavu, s možnosťou preventívnej výmeny
  • kontrola tlaku na tryskách, prípadne nastavenie min. a max.tlaku, u kondenzačných  kotlov nastavenie CO2 v spalinách pomocou analyzátora Boston
  • kontrola funkcie  bezpečnostných systémov kotla (napr. poistky spätného ťahu spalín u komínových kotlov)-kontrola tesnosti plynových armatúr  detektorom úniku plynu a to vždy po každom zásahu na plynových armatúrach kotla
  • vyhotovenie zápisu o kontrole a nastavení kotla

 

Termín  servisu - pravidelné servisné kontroly sa odporúčajú vykonávať  po skončení vykurovacej sezóny a to v mesiacoch marec až september . Dajú sa vykonať aj počas vykurovacej sezónny.

 

 Vzor tlačiva: Rocna servisna prehliadka

 

 Servisované značky:

    .  .181183_224129374374116_1460591544_s.jpg

 

   

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  junkers.png

 

 

 

viessmann2.gif

 

 

 

 

 

 

 

gama.png

 
 


Mail list



Archív

Kalendár
<< október / 2018 >>

Štatistiky

Online: 3
Celkom: 336312
Mesiac: 11525
Deň: 554